۵ پاسخ

دارو استفاده میکنی؟

مم هفته ۱۴ تقزیبا ۴ ممیز ۸ بود که برام قرص نوشت پرکار تر بشه
برو دکتر دارو بخوری مشکلی نیس

اره کم کار
دارو نمیخوری مگه؟

دارو میخوری خوب میشی نگران نباش

اره کم کار شده باید دارو بخوری

سوال های مرتبط

مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد