بچها باردارم ۲۴ هفته تیرویید چرا همچین میکنه

تصویر
۱۰ پاسخ

سلام عزیزم جنسیت نی نی تون چیه ؟
علائم منم مثل شماس
مشخصات انتی هم مثل شماس

عزیزم ۹فروردین ۷بوده
۱۵شده۴ونیم
این یعنی اینکه تروئید بارداری گرفتی
حتما چک کن و برو متخصص غدد

تیرویید روزی یه ادایی داره ،خیلی مسخره ست 🥴

کم شده ولی بازم قرصاتو ادامه بده

تیرویید خیلی دیوونه ست کلا

مگه قرص لووتیروکسین نمیخوری؟

فقط ازمتیش تکرار کردم

اخه قرص نخوردم

واسه من هر ماه یه ادایی میاد.

خوبه که کم شده

سوال های مرتبط

مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری