سلام بچها من ۲۴ هفته هستم و قلیون خیلی دوست دارم چ ضرری داری

۱۳ پاسخ

اینک میگن ب بلوغ فکری برسین بعد بچه‌دار بشین اینه‌ها😐

ای خدا تاپیک های رابطه و قلیون کی میخاد تموم شه اه

خیلی بده خیلییییی اسم‌ میگیره دنیا بیاد سرفه میخاد بکنه هی سرفه هاش قطع نمیشه خیلی بده اصلا نکش

آسم
نفس تنگی
شکاف کام
تاخیر در رشد
ایناعوارض سیگار و قلیونه
عزیزم بنظرم واسه یه لذت یه لحظه ای آینده بچتون رو‌نابود نکن

سم میدی به جنینت عزیزم من خودم بشدن قلیون میکشیدم الان حتی بقیه میکشنن من نمیشینم یکم تحمل من زاییدی بکش

قرارنیست به اسم هوس همه چیو بخوریم و بکشیم

عزیزم قلیون هم برای خودت هم بچت ضرر داره سعی کن ترک کنی تو دیگه یه مامانی باید سبک زندگی سالمی داشته باشی تا نینی اذیت نشه

بخدا که من نمیکشم ویارم قلیونه هوس میکنم

ویارم قلیونه چ کنم

ماهم بدمون نمیاد ولی چطور دلت میاد بکشی
بچه وزن نمیگیره گناه داره

جدی هستی؟؟

نه چه ضرری داره بکش بذار بچت آسم بگیره😒😒

🙁🙁🙁🙁🙁🙁

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچلوم مامان مامان کوچلوم ۱۰ ماهگی