۹ پاسخ

اگه همون جای انومالی رفتی سونو پس خوبه رفته بالاتر الحمدلله

😐این الان بده؟؟؟؟تو الان باید ذوق مرگ بشی بدون هیچ استرسی هرجا میتونی بری بدون این ک استرس اینو داشته باشی ک بچت زود بیاد

ناشکری نکن بگو خدایاااا شکر

بالا میره دیگ اگ رعایتی بودی مثلا از فرنگی استفاده کرده باشع و پله استفاده نکرده باشه کار سنگین نکرده باشی میره بالا

چه خوبب لذتشو ببر 😍

خب خوبه دیگ😁

بچه ک رشدکرده جفتت رفته بالا

خب عزیزم سرویکست عالیه دیگه رفته بالا

خیلی بهتره که برو لذتشو ببر دست راستت رو سر ما 🥲

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد