بریم ساک نی نی جم کنیم

تصویر
۱۵ پاسخ

بسلامتی😍

اون پودر ها و کرم؛ها لازم نیست
از پوشک ها هم ۱۰ دونه بیشتر برندار

و منی که 23نوبت عمل دارم هنوز جمع نکردم🤣🤣🤣

منم دوست دارم برسه زمانش تا ساکمو ببندم

زوده بابا

ان شاءالله بسلامتی و دلخوش 😍

ااااای خدا ب سلامتی بری و بیای بغلش بگیری

من شنیدم میگن نباید زود جمع کرد

من میخواستم ۳۴ ۳۵جمع کنم
دیره یعنی؟؟؟
گفتم حداقل بمونم۸تموم شه بعد🫠

آخه هی عززززیزم انشاالله به سلامتی ،کی باشه من ساک نی نی مو ببندم

الهیی😍

مبارکه عزیزم به دل خوش🤲❤️

از کل چیزایی که میزاری یه عکس کامل میفرستی منم ببینم چیا برمیداری

بسلامتی و دلی خوش 😍😍😍😍

منم چند روز دیگه شروع میکنم

ساک نینی من کرم اینه😍😁

سوال های مرتبط

مامان الارا🎠🧜🏻‍♀️ مامان الارا🎠🧜🏻‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قند عسل🐣 مامان قند عسل🐣 ۵ ماهگی
مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 ۲ ماهگی
مامان آندیا ❤️ مامان آندیا ❤️ ۱ ماهگی