۴ پاسخ

فریدولین بگیر از همه چی بهتره
۲.۵ کیلویی بگیر
دوتا مدل داره یکی آبکشی و خشک کنش جداست یعنی باید بعد از شست و شو آب کثیف تخلیه کنی دوباره بذاری آب بشه برای آبکشی و بعد هم دوباره دستی لباس هارو برداری و بذاری سبد خشک کن ( این مدل حدود ۴ تومن هست)
یک مدل تمام اتومات هم داره که آبکشی و خشک کن خودش انجام میده ( حدود ۱۱ تومن هست )

فريدولين ، من فك ميكردم چيز غير قابل استفاده ايي باشه ولي خيلي ب كار بود

منم جا نداشتم کوچیک‌ گرفتم ، فریدولین دو و نیم کیلویی گرفتم چهار تومن
ببین یعنی انقد قدرت داره و خوب میشورههههههه من امتحانش کردم باز جمعش کردم بعد زایمان استفاده کنیم
خیلی خوبه از لباسشویی بزرگ ها هم بهتر می‌شوره

منم یادمه سر بچه اولم نگرفتم کاش گرفته بودم الان برای دومیم داشتمش

سوال های مرتبط

مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته چهلم بارداری
مامان فاطیما و تودلی مامان فاطیما و تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه طلایی💙👼 مامان جوجه طلایی💙👼 هفته سی‌وهشتم بارداری