۳ پاسخ

سلام من بچه اولم آی یو آی بود
اسپرم مرد و میگیرن و بهترین ها شو انتخاب میکنن و وارد رحم زن میکنن خیلی راحت عین یه معاینه معمولیه که دکتر زنان انجام میده و یه مدتی رو تو پوزیشن خاصی میمونی که بگیره
من با همون بار اول گرفت

اره اسپرم مردو میگیرن و وارد رحم زن میکنن ، برای موقعیه که مثلا اسپرم مرد ضعیفه نمیتونه خوب جهش داشته باشه ازلحاظ حرکت و اینا
و میزان موفقیتش نسبت به آی وی اف کمتره

گوگل بزن ببین چیه

سوال های مرتبط

مامان الین و ارکان مامان الین و ارکان ۲ ماهگی
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌ونهم بارداری