سلام خانماانومالی شکمی ؟یاواژینال؟؟

۹ پاسخ

شکمی

خود انومالی شکمیه
اگه سنو دیگه ای برات ننوشته باشه

شکمیه عزیزم من سرویکسمو واژینال برام چک کردن

من شکمی دادم بستگی داره سرویکس چند باشه واژینال انجام بدن برات

شکمی هستش

شکمی انجام میدن

شکمی گلم

شکمیه

شکمی بود برا بارداری اولم

سوال های مرتبط

مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 ۶ ماهگی
مامان 🩵هدیه ی خدا🩵 مامان 🩵هدیه ی خدا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ♥️دلارز♥️ مامان ♥️دلارز♥️ روزهای ابتدایی تولد