۳ پاسخ

من همش تو تیر کشیدنم،مخصوصا واژن و زیرشکم و باسن

برای منم بعضی وقتا تیر می‌کشه ..

نترس طبیعیه .

من از ۳۰ هفته تا ب الان تیر میکشه واژنمم همینطوره بچه فشار میاره

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا کوچولو💝 مامان مهوا کوچولو💝 ۵ ماهگی
مامان مهوا کوچولو💝 مامان مهوا کوچولو💝 ۵ ماهگی