خانما شما ۱۸هفته وچند روز رفتید انومالی؟

۱۱ پاسخ

18/3روز

۱۸ هفته و سه روز

18هفته

من ۱۸ و ۱ نوبت زدم .. دکتر گفت ۱۸ هفته

18هفته ک. وارد شدی نباید بزاری بکذره برو

من ۱۷هفته۳ر وز رفتم

میگن ۱۸هفته سه روز باید بری

۱۸ و ۴ روز

من ۱۷ و ۶ روز گفته برم

۱۷ هفته و ۲ روز

17 و 4

سوال های مرتبط

مامان محیااا مامان محیااا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زیتون 🫒 مامان زیتون 🫒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان توتفرنگی مامان توتفرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری