دوستلن بیایین علائم پسر و دخترتون رو بگید

۸ پاسخ

یعنی منم میرسم به این مرحله
یعنی میشه خدا یه نگاهی به من بندازه این ماه در اوج ناباوری مثبت شم

سلام.من از اول بارداری حالت تهوع داشتم از مرغ بدم می اومد از بوی غذا بدم می اومد وزن کم کردم زیاد نمیتونستم غذا بخورم .ترشی و میوه میخوردم نمک زیاد می خورم.نی نیم دختره.

من سر دختر اولم تهوع زیاد بود ک بی اشتها ولی این دومی اصلا حالت تهوع نداشتم و همه گفتن پسره ولی گل دختر بود🥰😄

من سه پسر دارم و علایم کلا متفاوت

من چیز شیرین .ترش میخورم حالت تهوع زیادی دارم خیلی ام تنبل شدم راضی نمیشم برا خودم ی لیوان آب بیارم بچه امونم دختره

فک نکنم ب علائم باشه
من زیتون و خیارشور ب شدت میخوردم،صبح ها معذرت می‌خوام زرداب بالا میاوردم،ویار آش رشته داشتم هممممش،کلا آدم با انرژی و زبرو زرنگی ام نی نیم هم دختره😍

😅حالت تهوع نداشتم و عاشق چیزای ترشم … پسر هم هست

سر دخترم تهوع تا ۵ ماهگی و شیرینی جات دوس داشتم

سوال های مرتبط

مامان Danil💙Dara مامان Danil💙Dara هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی🐣🫀 مامان فسقلی🐣🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان انتظار سه سالم مامان انتظار سه سالم روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری