مامانای. گل بنظرتون اسم آترین قشنگه

۵ پاسخ

خیلی زیباست

خیلی خوشگله منم عاشق آترینم خیلی دوست دارم اسمشو بزارم آترینا

بنظرم نه

اسم نوه عموم اترین به نظرم قشنگه یکیشونم آتریا

دختره؟ معنیش چیه؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه ۷ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق💖🎀 مامان فندوق💖🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیر🌿مهدیار مامان امیر🌿مهدیار ۸ ماهگی