سلام خانما میگم اپیدورال ۴‌ و ۵ سانت هم میزنن؟

۲ پاسخ

فکر میکنم بعد از ۵سانت میزنن اگه بخوای

برای من که نزدن ۵ سانت بودم

سوال های مرتبط

مامان 🌙ماهانم🌙 مامان 🌙ماهانم🌙 ۲ سالگی