۶ پاسخ

بزار ۳۷ ب بعد .
چون ممکنه پارگی بیارع. یاهم انقباظ

کلا ماه اخر توصیه میشه رابطه نباشه
مگر اینکه طبیعی باشی و باز نشده باشه دهانه رحمت

میگن برای طبیعی بهتره
من هرشب یا ی روز در میون دارم😕

من شنبه میشم
۳۵ هفته و ۴ روز میخوام شروع کنم نزدیکی بدون جلوگیری رو

من سزارینم از۳۴ هفته دیگه ادامه نمیدم😀

اگه میخوای طبیعی باشی نه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان گونش و آران 💙 مامان گونش و آران 💙 هفته سی‌ونهم بارداری