خانما رابطع تو هفته من ضرر داره یا نه؟

۶ پاسخ

نه مشکلی نداره

نه اگه منع پزشکی نیستی چه ضرری

وای اگه میشه خیلی خوبه
منکه اینقد شکمم تو‌دست و پامه هیچ‌پوزیشنی نمیتونم برم😐😐😐 سریع هم نفسم میگیره 😐😐 اصن یه وضعی

اتفاقا برای زایمان طبیعی خوب هم هست

اگه میتونی مشکلی نداره من هرکار کردم تو نمی‌رفت بیخیال شدم😂

نه با جلوگیری باشه بهتره

سوال های مرتبط

مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وپنجم بارداری