کسی دکترش فریبا حقی هست

۱۰ پاسخ

من ۴۰ روز پیش زایمانم با دکتر حقی بود سزارین اختیاری واقعا دکتر خوبی هستن و من خیلی راضیم هم دستشون سبکه هم بخیه هاشون عالی

من زایمانم با ایشون بود خیلی راضی بودم

اره عزیزم دکتر منم هست

من زایمان کردم پیشش

چندسال پیش دکتر مامانم بود الکی گف داداشم مشکل داره باید سقط بشه دکتر دیگه رفتیم گف سالم سالمه کی گفته سقط کنی برو زایمان کن بچت مشکل داشت بیا یقه منو بگیر خداروشکر سالم و بدون مشکل دوستام بودن راضی جاریای خالم بودن ناراضی😂😂همه مدل داشتیم ازش

من حقی بودم‌مامانم و‌خاله هامم حقی بودن حتی رفیقامم حقی بودن😅

بله من

بله من

توی بیمارستان که من بستری بودم هم اتاقی هام همشون دکتر حقی بود اما آنچنان راضی نبودن

دکتر اکثر بچه های فامیل ما بوده همه هم راضی بودن ازش

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی