سلام مامانای مشهدی کسی الان دکترش فریبا حقی هست

۴ پاسخ

منم سزارین اختیاری کردم راضی بودم

ینی زایمان طبیعی انجام بدی سر زایمانت نمیاد حقی؟

من تحت نظرش بودم ولی اصلا راضی نیستم و کلا بی مسئولیت سر سری چک میکنه .
زایمانم طبیعی بود سرزایمان نیومد

سلام عزیزم برای من 8 ماه پیش بوده ک زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی