سلام مامانا مشهدی کسی دکترش فریبا حقی هست؟

۷ پاسخ

من بوده عالی بود من حتی جای بخیه سزارینم معلوم نیست

عالیه واقعا عالی دکتر منم هست خیلی خوبه

دکتر خواهرم بود

اصلا خوب نیست سر سری ویزیت میکنه و گوش نمیده به هیچ حرفی
سر زایمانم نیومد 😒

دکتر من بود و از سزارینش راضی بود عالی بود اما زیر میزی زیاد میگیره سال ۱۴۰۲ از من ۵ تومن گرفت الان حرف ۱۵ تا ۲۰ میززن بخیه لیزری میزی بعد دوطال یک خط محو از روز دوم کارامو میکردم اما وایه مراقبتای حاملگی خوب نیست اصلا نگات نمیکنه

دکتر من بوده

من دکترم خانوم دکتر فریبا حقی بود

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری