آیسان به نظرتون دخترونس؟

۱۰ پاسخ

من تنها آیسان که دیدم آیسان اسلامیه😅
برا همین ذهنیتم رو پسره این اسم

ارههههه اسم دوستمه

اسم دختره

آیسا رو میدونم دخترونست

اره اسم فامیلمونه

والا بجز آیسان اسلامی هرکیو دیدم اسم دخترشو گذاشته آیسان

اره گلم

بله
از بچگی فقط آیسان دختر دیدم

نه پسرونه هست

مگه اسم پسره؟؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایسان مامان ایسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عسلچه هام🥰 مامان عسلچه هام🥰 ۸ ماهگی
مامان گل دخترام مامان گل دخترام هفته بیست‌وششم بارداری