ویار رو چیکار کنم.تاچندماهگی هست

۵ پاسخ

من ک الان دوماه نابودم

آره سوال منم هس
من از معده درد رفلاکس تهوع خسته شدم

ببین شب قبلش چی میخوری که بهت نمیسازه
مثلا من ب پرتغال نارنگی خرمالو ویار گرفته بودم و نمیدونستم اینارو که میخوردم فرداش حالم بد بود
به دکترت بگو بهت احتمالا دارو میده بمن داد اخه
وعدهای سنگین نخور
اب وسط و بعد غذا نخور
سریع دراز نکش
نصف موز بخور وقتی ویار داری بهترت میکنه

مال من واس بچه اولم تا چهارماهگی بود بعدش خوب شدم

میگن ۳ماهگی ولی من تا ۳ماهگی نداشتم ۴ماهگی شروع کرده

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حنان مامان حنان ۴ ماهگی
مامان نویان💙💙 مامان نویان💙💙 ۷ ماهگی
مامان ریماس مامان ریماس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری