۵ پاسخ

من شنبه میرم تو ۲۴ هفته کی برم برای آزمایش گلوکز

از الانم عاشق باباشه تا میاد باهاش حرف میزنه حرکتاش شروع میکنه

تایم صبحانه هم میدونه دیر شه پشت هم‌میزنه

داره با سر میزنه حتما 😅

تا ۲۰ هفته که حدودای نافه
از ۲۰ هفته به بعد هم به ازای هر انگشت دو هفته حساب میشه
یعنی نینی شما کلا یک انگشت بالاتر از نافته
طبیعیه حرکاتش پایین حس بشه

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وششم بارداری