۴ پاسخ

من از دیشب حباب های خیلی زیاد و دقیق حس میکنم‌ روی خط بیکینی یعنی بنظرتون نی نی ؟
گاهی وقتا سمت چپ و راست هم اتفاق میوفته

برا من همون خط سزارین میزنه انگار روی مثانمه میشه بری تاپیک منو ببینی بی زحمت

من أصلا تا الان متوجه نشدم چيزي 🥹

اره من

سوال های مرتبط

مامان ساحل مامان ساحل هفته بیست‌وچهارم بارداری