۶ پاسخ

من سر بچه دومی اینحوری بودم،احساس میکردم الان پاش از اونجام میزنه بیرون🤣

مرسی عزیزان

اره عادیه

اره منم‌ همینطوری هستم

اره منم دوروزه خیلی پایین حس میکنم،ن بابا برا خودش میگرده دیگه

تو این سن عادیه انگار سر مثانته

سوال های مرتبط