۹ پاسخ

من ندادم یعنی نمیدونستم دقیق 18هفته رفتم دکترم کلی دعوام کرد گفت چون 16هفته آزمایش ندادی و خیلی مهمم بود برام سلفری نوشت منم انجام دادم
خیلی مهمه حتما انجام بده

حتما ادم باید انجام‌بده ب نظر منن

دکتر من گفت حتما باید برم

به من نداده

اکه انتی یا آزمایشش مشکل داشته باشه میفرستن برا این آزمایش وگرنه ضرورتی نداره

من انتی دادم فقط

خیلی مهمه و سه تا از مهمترین ناهنجاری هارو بررسی میکنه
البته اگه سلفری داده باشین دیگه نمیخواد این ازمایشو بدین

من دادم اونم مث آزمایش انتی هستی ولی ناهنجاری های دیگه رو بررسی میکنن

من آزمایش فقط انتی دادم ۱۵هفته ن

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان torobche مامان torobche هفته بیست‌ودوم بارداری