خوردن هرشب انار یکدونه مشکلی نداره

۸ پاسخ

ولی بعد زایمان
اصلا خوده انار رو نخور بخاطر هسته هاش
فقط اب انار
بخاطر هسته هاش تاااااا دو سه ماه بعد اصلا خودشو نخور

نه خیلیم خوبه
من دوتا دوتا میخوردم

من میخوردم تو بارداری ولی خونمو خیلی رقیق کرده بود

یبوست میاره الان نزدیک زایمانته سردوسه روزبخور

برای ما نه دیگه میگن انقباض میاره من که چیزی ندیدم

من صبح و ظهر و بعداز ظهر وشبم شده انار😂بخور بره خواهر

من که میخورم هر روز ...اصلا فک نمیکنم بده یا ن😆
پرتقال هم روزی شده ۴ تا خوردم...البته هفته های پایین تر رعایت کنید

میگن زایمان زودرس میاره
ولی منم میخورم دلم میخاد🥹😬

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان مامان سهیل مامان ۲ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیکان ،قند من مامان نیکان ،قند من ۱۰ ماهگی