۳ پاسخ

کانال غذای کودک در روبیکا با ۲۸۰۰ مادر .💕👌
@food_babyy

عزیزم من هررروقت شام میخوردم بعدش قرصم رو میخوردم
چ ساعت ۷شام بخورم چ ساعت۱۲
که حالم بد نشه
۱۲سال با همین ال دی جلوگیری داشتم.خطایی نداشت

آره عزیزم شب و هرشب سر یه ساعت

سوال های مرتبط

مامان مامان دو دختر مامان مامان دو دختر ۱۷ ماهگی