۳ پاسخ

وای من از ماه هفتم کمر درد دارم الانم مثانه و واژنم تیر میکشه طبیعیه دیگه بچه بزرگ‌تر شده فشار میاره به همه جا

چرا منوتو این قدر درد داریم بعد همه ی این دردا هم طبیعیه من که بچه سومه اونا اصلا اینجوری نبودم دردم گرفت فهمیدم درد زایمانه برا این میترسم دردم بگیره نفهمم چی دردیه ،😂

باه عزیزم وزن نی نی رفته بالا بخاطر همونه

سوال های مرتبط

مامان مهوا کوچولو💝 مامان مهوا کوچولو💝 ۵ ماهگی
مامان الهام مامان الهام ۱۲ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی