کسی بچشو بخاطر استفراغ بستری کرده

۴ پاسخ

ببر بستری کن بچه دو روزه خوب میشه یا حداقل مرتب ببر سرم بزن
من خودم دیر بردم برا بستری خیلی اذیت شد سریع ببرش

دمیترون دادی

شدتش زیاد باشه اره پسر منم استفراغ میکرد دکتر نگاش کرد گفت نیاز نداره ب بستری فقط آمپول زد

بله من،

سوال های مرتبط

مامان موش موشی مامان موش موشی ۲ سالگی
مامان آراد و هیراد مامان آراد و هیراد ۳ سالگی