۶ پاسخ

نه منظورم اینه چه کار کردین ک کیسه اب بعدش پاره شد 😁😁😁

تو سفت و شل شدن شکمت خوب شد یا هنوز داریش

پاره بشه زایمانه

اگه پاره شه ک کاری نمیشه کرد باید زایمان کرد
اگه نشتی داشته باشه با دارو و سرم و استراحت میشه کنترلش کرد

مگه کیسه آب به این راحتی پاره میشه ؟
دکترها تو هفته آخر باید تیغ بزنن علنا تا بشه اون تو
فقط عفونت زیاد باعث میشه

از تو ذهنت بکن بیرون

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضا🩵🧿 مامان علیرضا🩵🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری