سركبجه شديد دارم با تهوع
خطرناكه؟

۶ پاسخ

عزیزم باید فشارت رو چک کنی

خب برو بیمارستان حتما ی چکاب

منم یکی دوساعتیه اینجوری شدم اومدم دکتر فشارم پایین بود سرم داده زدم بهتر شدم برو دکتر حتما

معمولا با این علائم میگن حتما به پزشک یا اورژانس بیمارستان مراجعه کنید حتما یه سر برو ممکنه فشارت بالا باشه

بهتره برید دکتر گلم سرگیجه ماه های اخر خوب نیست

فشارتو چک کردی

سوال های مرتبط

مامان نلین 🩷 مامان نلین 🩷 ۶ ماهگی
مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی