سلام مامانا میگم آزمایش انتی واجب بریم

۱۲ پاسخ

چون ۳۳ سالتونه انجام بدین

من انجام ندادم

از خوراکت بزن ولی آزمایش و سونو های غربالگری برو حتما.

حتمااااااا برو

اما الان دیگه اجبار غربالگری برداشته شده
مثبت کاذب و منفی کاذب زیاد داره
از اون طرف اگر احتمال مشکل بدن و به مرحله بعد برسه برای نمونه گیری احتمال سقط داره بعدش ممکنه بفهمن هیچ مشکلی نبوده و الکی بچه سالم سقط شده

ازمایشش بله سعی کن انجامش بدی..دابل مارکر برا سندروم دون اینا..در اکثر موارد اگ سونو مشکلی نداشته باشه ازمایشم معمولا سالم.فقط برا اطمینان بدی بهتر

اره حتمابایدبری اگ خدایی نکرده مشکوک به بیماری خاص باشی میفهمن

بله عزیزم حتما باید بری

آره
اتفاقا آزمایشش از سونو واجب تره

میشه توضیح بدی ای آزمایش واسه چیه

بله

سلام بله باید انجام بشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته هفدهم بارداری
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو هفته هفدهم بارداری