۲ پاسخ

پشیمونی واسه چی؟من شیرم کمه شیرخشک کمکی میدم ..بذارم بچم گرسنگی بکشه و ضعیف بشه خوبه؟!!!

وقتی شیر ندارم دیگ بهتره از این بچم گشنه بمونه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی