زردی داشت دکترگفت بایدشیرخشک کمکی بدم الانم هم شیرخودم میدم هم شیرخشک
شیرم کم بودسیرنمیشدمجبورشدم ازاول شیرخشک بهش میدم البته تاالان شیرخودمم بهش میدم
زردی داشت بهش شیر خشک دادم دیگ سینمو نگرفت منم شیرخشک دادم و الان خوشحالم ک اینکارو کردم با اینهمه رسیدگی ک میخواد واقعا شیر دادن خیلی طاقت فرسا میشد
من کمکی بهش میدم هم وزن بگیره چون وزنش پایین هم اگ جای گذاشتم ادیت نشه
من از لحاظ روانی خیلی بهم فشار میومد یه دوبار گذاشتم سینمو دهنش دیدم واقعا کشش ندارم و دیگه بهش ندادم البته نمیتونم رژیمم رعایت کنم هر چیزی نخورم طفلی اذیت میشد همینجوری حالش بهتر
شیرخشک میخوره
با شیرم سیر نمیشد بعدم هی دلدرد بود منم حوصله نداشتم ی ساعت بشینم شیر بدم
من شیرم کمبود رفتم شیر افزا گرفتم شیرم که کم کم زیاد میشد نگرف تنبیلمم شد البته تلاش نکردم از اول شیر خشک دادم اونو از سینه آسونتر دیدم
چون با شیر من سیر نمیشه و آب بدنش کم شده بود و زردیش رفته بود بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.