عزیزم برای چی پایین بود نوتروفیلش آزمایش ایمنی دادی
بعد عددش چند بود ؟
۱۳ بود
سلام عزیزم چقد پایینه ؟ مال همین بچه ی یک ماهه ت ؟
حتما زیر نظر یک فوق تخصص هماتولوژی اطفال باشه کودکت.
پشت گوش نندازی.
باید مرتب ازمایش بده و از نظر سیستم ایمنی بررسی بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.