سلام خانما کیا نوتروفیل بچشون پایین بوده؟

۴ پاسخ

عزیزم برای چی پایین بود نوتروفیلش آزمایش ایمنی دادی
بعد عددش چند بود ؟

۱۳ بود

سلام عزیزم چقد پایینه ؟ مال همین بچه ی یک ماهه ت ؟

حتما زیر نظر یک فوق تخصص هماتولوژی اطفال باشه کودکت.
پشت گوش نندازی.
باید مرتب ازمایش بده و از نظر سیستم ایمنی بررسی بشه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی