خانما کسی بوده نوتروفیل بچش پایین باشه؟؟

۲ پاسخ

بعد رفت بالا؟

اره من دوبارم ارمایش دادم فقط اون پایین بود

سوال های مرتبط

مامان آیهان و آوین مامان آیهان و آوین هفته سی‌ودوم بارداری