۱۰ پاسخ

برامن رشد و سلامت جنین و وزن نوشته بود شد ۲ ملیون ۳۰۰ ازاد

۴۶۰ شد

با تامین اجتماعی ۴۸ شد مال من

۷۰۰ شد ازاد

ازاد۱۲۰۰

آزاد ۶۰۰خورده آیی .با بیمه پایه تامین اجتماعی ۴۰۰خورده آیی .با تکمیلی هم رایگان

من ۶۴۴ دادم آزاد

سونو رشد و سرویکس

۷۵۰ تومن شد

من ۳۰ هفته رفتم شد ۶۶۰ بیمه سلامت

سوال های مرتبط

مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان لیام  🫧👼🏻🩵 مامان لیام 🫧👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌ودوم بارداری