۹ پاسخ

الان بهش استامینوفنم دادم چون داروی دل درد نداشتم تا حالا دل درد نگرفته که بدونم داروش چیه اصلا علائمش چیه

دل درد داره بهش از این قطرهای کولیکاید بده

شکمش شل بوده حتما ویروسه دلپیچه داره
نبات داغ هم بیشتر شکمشو روون میکنه نده
صبر کن تا صبح ببری دکتر

قطره دایمیتیکون بده یک میل

سردیه اب داغ نبات با عرق نعنا بهش بده،اسفندم براش دود کن

عزیزم اگ ادرارش هم قطره قطره میاد و سوزش داره احتمالا سنگ کلیه دارا

حرف نمیزنه؟ازش بپرس بگو چی شده

خب دلش درد میکنه
شکمش سفت شده
چی خورده؟؟؟

خب‌شاید دل پیچه‌داره

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۲ سالگی
خانما بیاین راهنماییم کنید 😞من با مادر شوهرم تو یک ساختمون زندگی میکنیم وقتی میخاییم بریم بیرون یا از بیرون می‌آییم مادر شوهرم در خونش باز می‌کنه یا به هر بهونه ای کاری می‌کنه دخترم بگه برم پیش مامانی یا میاد خونمون همینطور اجازه ندم مخصوص اونو می‌بره تو خونش هی جلو اون میگه بزار باشه یا بزار ببرمش وقتی دخترم اونو میبینه منو فراموش می‌کنه به من میگه برووو با هیچی هم گول نمیخوره در شرایط عادی خیلی دختر خوبی ارومیه حالا مشکل اصلی بعد ده دقیقه دخترم میاره دگه ریسه رفتنه هاش شروع میشه انقد گریه می‌کنه انقد جیغ میزنع که مامانی اونم از پایین فقط هی میگه نزار گریه کنه نازش بکش بغلش کن یا هی دخترم صدا میکنه امروز همینطور دخترم رفت خونش اونم بعد ده دقیقه اوردش خودش رفت دخترم یکساعت تمام گریه میکرد منم امروز واقعا عصبی شدم از این رفتارها با دخترم تندی کردم هر چقدرم گریه کرد محلش نمیزاشتم خدا بکشم دستم روش بلند کردم بعد یکساعت تموم جیغ گریه که به هق هق افتاده بود آروم شد بغلش کردم خوابش برد بوسش کردم خوابید بیدار شد بی‌حال بود میدونم از گریه زیاد بردمش بیرون خوراکی براش خریدم آمدیم خونه رفتیم مهمونی ولی انرژی کلا نداشت حالا شوهرم میگه خطرناکه گریه زیاد ایست قلبی می‌کنه دور از جونش از یکطرف دارم از نگرانی میمیرم خودش آمدم دراز کشید خوابید چکار کنم بلایی سرش نیاد از یکطرفم مادرشوهرم چکار کنم عاجزم از دستش😭😭😭😭😭😭