خانوما درد زایمان چ جوریه

۵ پاسخ

خیلی قشنگه

پس چطور میگن درد سقط بیشتر زایمان هست چیزای که نوشتید درد زایمان خیلی بیشتر هست من سقط داشتم مرگو با چشم دیدم پس زایمان چطوره😪

زایمان القایی داشتم.اولش زیر شکمت می گیره و ول می کنه و کمه و بعد کم کم دردش بیشتر میشه و فاصله هاش کمتر .آخراش یکم زیر رحم می گیره بعد بالای رحم .خب من یک درد خیلی شدید هم تحمل کردم یعنی کیسه آب که پاره کردند انقباض و فشار رحمم خیلی زیاد شده بود که نوار قلب دخترم خراب شد البته بیمارستان و دکترم اصلا خوب نبود درکل سزارین برام بهتر بود با زور طبیعی زایمان کردند.بدن هم فرق می کنه مثلاً خاله من دل پیچه می گرفته می رفته زایمان می کرده
بعضیا سخت تره به هرحال بیمارستان خوب خیلی مهمه .بیمارستانی که دکترم منو خوابوند افتضاح بود اصلا خاطره خوبی ندارم

اولش مثل درد پریود هست و بعد کم کم شدید میشه اونقدر شدید که فکر میکنی این درد داره تو رو میکشه😔 دردها میگیره و ول میکنه و بعد فاصله بین دردها کمتر و کمتر میشه حس فشار شدید قسمت مقعد داری
برای منکه درد شدیدی تو پهلوی چپم داشتم درد پهلوم به قدری شدید بود که تا خود بیمارستان به خودم میپیچیدم و گریه میکردم و وقتی رسیدم بیمارستان ۹ سانت شده بودم
تازه دردی که من کشیدم درد زایمان جنین ۶ ماهه م بود که قلبش متوقف شده بود
از لحظه زایمان هم نگم که وحشتناک بود
اما وقتی همه چی تخلیه شد انگار نه انگار که من اون دردها رو کشیده بودم 😔

یه درد شدید که شبیه درد روده و پریود خیلی شدید هم راه با انقباض
که از زیر شکم شفت میشه میاد تا بالا و درد هم مثل انقباض از پایین میاد بالا
و میگیره و ول میکنه یعنی مداوم نیست
اولش فاصله هاش زیاده بعد که هرچی پیش میره فاصله دردا کمتر میشه و شدیدتر
که با تکنیکهای تنفسی و وان آب گرم و ماساژ دردا قابل تحمل تر میشه کمی

سوال های مرتبط

مامان آیلینم♥️ مامان آیلینم♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهرخ مامان شاهرخ ۸ ماهگی
مامان عزیز مامان عزیز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان س جوجه مامان س جوجه ۹ ماهگی
مامان شهاب💙 مامان شهاب💙 ۱۲ ماهگی