۷ پاسخ

عادیه ترسم نداره

منم هر از گاهی اینطوری میشم
دراز بکشم خوب میشم

تو هفته های بالا عادیه ولی اگه شدید شد برو دکتر چک بشی

منم این هفته اینجوری شدم از خواب میزنه بیدارم می‌کنم فکر کنم عادی باشه چون من مشکوک به زایمان زودرس هستم هفته ای دو بار می‌رم ان اس تی میدم هیچ خبری نبود البته سرکلاژی هم هستم

این درد ها مخصوصا تو هفته شما خیلی طبیعی هست بقول قدیمی ها ماه درده ک امروزه میگن انقباض شکمی ولی خوب اگه دیدی داره شدید میشه به هر دو دقیقه میگیره و ول می‌کنه حتما برو زایشگاه

عادیه عزیزم منم دو روزه دارم

نه بابا نترس عادیه

سوال های مرتبط

مامان کوروش🩵🧿 مامان کوروش🩵🧿 ۴ ماهگی
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان کوروش🩵🧿 مامان کوروش🩵🧿 ۴ ماهگی
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری