دل درد پریودی دارم اشکال نداره

۴ پاسخ

توی این هفته معمولا هست و نشونه ی باز شدن تدریجی رحم هست با دکتر یا ماماتون درمیون بذارید

منم 4 روزه شکمم سفت میشه درد میاد یهو زیر شکمم تیر میکشه پاهام دگ به دکتر گفتم گف ماه درد7

امکان داره درد زایمان باشه اگه دردت ادامه پیدا کرد حتما برو بیمارستان

اگر مداوم و منظمه درد انقباض رحمه.باید به دکتر خبر بدی

سوال های مرتبط

مامان کوروش🩵🧿 مامان کوروش🩵🧿 ۴ ماهگی
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان فسقلام مامان فسقلام ۱۲ ماهگی
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۸ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی