۳ پاسخ

تابحال سونو رفتی ببینی داخل راحمیه یا ن

منم عصبی میشم تیر میکشه ، نفس عمیق بکش احتمالا گرفته

الهی عزیزمم،استراحت کن کارسنگین نکن پله ام بالاپایین نکن انشالله چیزی نمیشه،ولی مواظب خودت باش هفته های اول حساسه

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گردو💙 مامان گردو💙 هفته بیست‌وسوم بارداری