از صبحی تخمدان راستم درد داره میگیره ول میکنه طبیعیه؟

۲ پاسخ

منم از دیروز اینجوری شدم طبیعیه فک کنم ..چون میگیره ول میکنه و یکسره و شدید نیست

یبله گلم منم گاهی وقتها کل روز اینجوری میشه سعی کن آروم بشینی بلند شی

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیست‌وچهارم بارداری