خانوما برای هفته من وزن ۱۵۸۰ خوبه واسه پسرم؟؟؟

۹ پاسخ

یکم کمه

منم ۳۰ هفته رفتم همینقدر بود دکتر گفت خوبه

من ۳۱ هفته ۱۷۴۰ بود بچه پس فکر کنم مال تو خوبه

نه کمه. تغذیه ی خوب داشته باش.

من هفته ی شما نزدیک یک و هفتصد بود گفت نرماله ولی میتونست بهترم باشه.😕

منم همینقد بود پودر لیدی میل خوردم، تو ۳۵ هفته ۲ و نیم شد

اره خوبه

آره خوبه

عزیزم اگر میخوای تپل باشه پودر لیدی میل بخر بخور هیچ ضرری هم نداره

سوال های مرتبط

مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۲ ماهگی