خانما بچه سه ماهه را میشه برد تله کابین؟

۶ پاسخ

نکنی از این کارا
خطرناکه

بچه بغل مادره آنقدر آروم حرکت می‌کنه
من پسرمو 40روز داشتم بردم
الان 3سال و 6ماهشه مشکلی نداره خداروشکر

اره من پسرم 40,روزش بود بردم

ممکنه گوشش بگیره ،از یه پزشک بپرس

نه باباگناه داره

اره چیزی نمیشه ک اونا درکی از ارتفاع ندارن

سوال های مرتبط

مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان فرهاد♥️شهرزاد مامان فرهاد♥️شهرزاد ۱۴ ماهگی