۵ پاسخ

من که از یک ماهگی میزارم

من از اول گذاشتم

اره عزیزم

من تازه یه بار گذاشتمش

حالت خوابیده میشه گذاشت ولی زود گریه میکنن من تازه الان یکم لمیده میزارمش تو کالسکه

سوال های مرتبط

مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی
مامان فرهاد♥️شهرزاد مامان فرهاد♥️شهرزاد ۱۴ ماهگی