سلام بچه ها آزمایش سلفری جزو بیمه تکمیلی اینا میشه یا آزاد هستش؟

۲ پاسخ

با هر آزمایشگاهی قرارداد داشته باشی انجام میدن ربطی هم به سن نداره
سونو هم اگه قراداد داری میشه بری اونجا ولی اگه قراداد ندارن فاکتور بگیر

اره من امروز انجام دادم ۸۹۰۰ میشد چون بیمه تکمیلی من پارسیان بود بدون فرانشیز. هیچی پول ندادم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته نوزدهم بارداری
خدا باید بخواد خدا باید بخواد قصد بارداری
مامان ریزه💕🩷 مامان ریزه💕🩷 هفته چهاردهم بارداری