خانوما آزمایش سلفری و سونو nt جزو بیمه تکمیلی هست؟

۴ پاسخ

نه فاکتور ببری فقط یه مقداریشو میدن

بستگی به بیمت داره من سلفری و با بیمه تکمیلی دادم

نه آزاده من دیروز انجام دادم 13وخوردی شد

فاکتور ببر نصفشو برمیگردونن ، البته ازمایش انتی اره بیمه قبول میکنه

سوال های مرتبط

خدا باید بخواد خدا باید بخواد قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نام نداره فعلا مامان نام نداره فعلا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری