سلام مامانا برای اسهال بچه ها چی خوبه؟؟؟

۲ پاسخ

لوپرامید . پدی لاکت . کته ماست موز سیب زمینی

شربت میترونیدازول خوبه پدی لاکت وزینک وآزیترومایسن ایناهم باهم خوبه

سوال های مرتبط

مامان بادام زمینی، مامان بادام زمینی، ۱ سالگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۶ ماهگی