سلام مامانا برای تب بچه ها چی خوبه

۲ پاسخ

جورابشو نمدار کن پاش کن .بعد که سرد شد دوباره با آب ولرم نمدار کن و مجددا پاش کن تا تبش بیاد پایین .
استامینوفن هم بده که کنترل بشه .
اگر پاراکید میدی مقداری که باید بدی با شربت استامینوفن متفاوته .حواست باشه

استامینوفن
توی جورابش کف پاش پیاز بزار

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰❤️ مامان فندوق🌰❤️ ۱۷ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۱ ماهگی
مامان هیلدا مامان هیلدا ۱ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۲ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی