برای تب بالای38درجه چی خوبه

۲ پاسخ

پریروز دکترش بردم قطره استامینوفن داده وپدی کاف داده با سیتریزین ولی علائم سرما خوردگی اصلأ نداره فقط تب میکنه

ببردکتر

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو مامان گیلاس کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۲ سالگی
مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان شاهزادم🫅🏼 مامان شاهزادم🫅🏼 ۱ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۲ سالگی